HOSGELDINIZ

13.7.11

Biotherm den krem, Body shop testler

 
 Bu minik test ürünleri alali epeyce oldu bunlar ikinci kutulari . Kullandim ve simdi ekleme zamani geldi . Bu arada TR de sanirim test ürün vermiyorlar , aslinda asnmiyorum özellikle bunun icin TR de bir body shopu aradim evet test ürünü TR de vermiyorlarmis . Cok sacma  burada hangi ürün olursa olsun vermek zorundalar Cünkü Body shopun prensibi bu  , Reklami böyle yayilma sistemiyle gidiyor ,
Gelelim Ürünlere :)   ilk resimdeki benim favorim  ,Vücut  peeling   , miss gibi cilek kokusu  , icinde cilek , kivi cekirdekleri  rendelenmis cevis kabuklar vaar hariika bir ürün bayildim tekkelimeyle süper
Digerlerinin kokularida süper detaylari simdi yazamiycam . Ama söyle söyleyelim siralama yapmadan , limonlu var , mandalinali vaar bunlarda vücut kremleri  . . .




Gelelim Bitoherme. .Gecenlerde lancome nutrix almistim berbatti yazmistim . Tekrar douglasa gittigimde Okuldan tanidigim arkadsimla konustum anlattim ama fisimi kaybettigimi söyledim , o da
sorun olmadigini , ama biraz tabiiki kullandigimi   yag oraninin cok yüksek oldugundan  cildimde sivilce yaptigini vs. anlattim . Degisim yapabilecegini söyledi , hemen ertesi günü gittim ve Biothermi aldim , zaten test ürününü Hollandadan almistim , cok iyi gelmisti cildime rahatlatan bir yapisi var . Cok iyi bir nem veriyor . Cok memnun kalmistim o yüzden hic tereddüt etmeden aldim .Yalniz aramizda kalsin bu sondur , baska krem denemiycem yillardir kullandigim Vichy e geri dönücegim :)  . cook eski yazilardan bakabiliriniz  cok iyiydi ve bunlardan uygundu . . . .

Hiç yorum yok:

LinkWithin