HOSGELDINIZ

12.7.11

Sac Sekillenndirici Grundig

Cok ilginc birsey oldu .. . .  Aslinda bundan önceki sac sekillendiricimde cok eski degildi 3 yildir kullaniyordum  markasi Bosch   du cok da memnundum , Amma velakin  dün Sacimi yaparken sacim havalandirmasina takildi ve aletten kokular cikmaya basladi . Allahtan düsen sacimdi :D  yani kökü bende olan sac degildi   : )))  ve Uclugu birden firladi icinde ates, yani Alettt  ciiiiiiiiisss  gittii ,
GRUNDIG Buda yeni Sac sekillendiricim ;)   En altta masada aldim ama onu begenmedim , fakaaaaaaaaaaaaaaaaat   bunuu cook sevdim modelini desenini ve islevi harikaaaa özelliklede 3 tane Uclugun 3 ününde boyutu fircalari  cok iyi .. KEsinlikle herkese tavsiye ederim ;)  

 
Bu masaya gelelim cok emin olamadim denedim dalgalari cooooook irii oldu aslinda iri olsun istedim ama sanirim bu en büyügüydü :)
Begenmedim ama bir hafta daha deneme süresi olucak baktimki yine 
olmadi istedigim neticeyi vermiyor geri gidicek.

Hiç yorum yok:

LinkWithin